GYIK

Moduláris vagy csővázas?

- Amikor műhelyünket szeretnénk berendezni, az első lépés, hogy eldöntsük: moduláris, vagy csővázas rendszerben gondolkodjunk. Mindkét iránynak megvannak a maga előnyei, illetve relatív hátrányai. Mi összességében azért tettük le voksunkat a moduláris berendezések mellett, mert hosszú távon ez a stabilabb, kiszámíthatóbb választás. Egy gyártósor esetén, vagy akár egy összeszerelő üzemben időnként meg kell újulni. Új technológiát gyártunk, új terméket csomagolunk, bővülünk. Munkaasztalaink feladata az, hogy minél rugalmasabban tudjanak igazodni a megváltozott igényekhez. A moduláris rendszer rendkívül stabil, masszív munkahelyet biztosít, nem inog, nem hajlik. Relatív hátránya a magasabb bekerülési költség, de tartóssága hosszútávon megtérülő befektetéssé válik.


Csak standard méretben érhetőek el az asztalok? Nekem egyedi méret kellene.

- A Treston igény szerint egyedi méretben is gyárt. Ebben az esetben a szállítási határidő a normál 3-4 hét helyett picivel hosszabbra (4-6 hét) nyúlik.


Miért nem tartalmazza az ár a szállítási költséget?

- Mivel a Treston termékei Finnországban készülnek, szállítási költséggel is számolnunk szükséges. Amikor összeállítunk egy konfigurációt, annak tartalma még nem végleges. Éppen ezért nem is lehet pontos számítást végezni, hogy mennyibe kerül a fuvar addig, ameddig nem ismerjük a pontos mennyiséget. A Treston kiköti, hogy termékei szállítás közben nem terhelhetőek. Ezzel csökkenteni kívánják a sérülés veszélyét. Amikor ismerjük a pontos mennyiséget, a gyártó megadja a csomagok méretét, tömegét, illetve a raklapok számát. Így tudunk ajánlatot kérni a szállítmányozótól.


Van saját fuvarozó partnerünk. Intézhetjük mi a szállítást?

- Természetesen igen. Ebben az esetben megadjuk a gyártótól kapott méreteket, és az áru felvételének címét, valamint a finnországi gyártó kapcsolattartóját.


Hogyan történik a garanciális ügyintézés?

- A Treston hivatalos magyarországi diszribútoraként közvetlen gyártói kapcsolattal rendelkezünk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy akár műszaki, akár garanciális ügyintézésre kerül sor, Önnek felénk elég jelentenie a kialakult helyzetet. A hibás/rongálódott termékről legtöbbször elég egy fotót küldeni részünkre, bizonyos esetekben személyesen is megtekintjük a hibás terméket. Ezután már mi intézzük a termék cseréjét. 



Más kérdése van? Keressen bennünket!